.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز گمانه‏زنی برای سه وزارتخانه
آغاز گمانه‏زنی برای سه وزارتخانه

بعد از اینکه سه وزیر پیشنهادی از سوی مجلس رای اعتماد نگرفتند در محافل مختلف گمانه‏زنی در مورد این سه وزارتخانه آغاز شده است.
به گزارش ثانیه نیوز، دکتر علی احمدی(وزیر آموزش وپرورش دولت نهم)، حميدرضا حاجي بابايي(نماينده مردم همدان، عضو هیات رییسه مجلس از مدیران سابق آموزش وپرورش) و فرشته حشمتیان(قائم مقام فعلی وزیر آموزش و پرورش) از جمله گزینه‏های مطرح برای وزارت آموزش وپرورش هستند.

بر اساس این گزارش، دکتر سید علی ریاض (قائم مقام معاون حقوقي و امور مجلس رئيس‏جمهور)، دکتر لطف‏الله فروزنده(قائم مقام مرکز پژوهش‏ها) و دکتر محمد حسين طريقت منفرد، (معاون سابق وزارت رفاه و تامين اجتماعي و عضو فعلی هيات مديره سازمان تامين اجتماعي) از گزینه‏های پیشنهادی برای وزارت رفاه و تامین اجتماعی هستند.
لیکن برخی منابع از شانس بیشتر دکتر ریاض جهت خدمت در وزارت رفاه و تامین اجتماعی خبر می‏دهد.
سید علی ریاض نماینده اصولگرای تهران در مجلس هفتم بود. وی دارای دکترای دندانپزشکی نماینده تهران در مجلس هفتم، از چهره‌های شاخص و فعال اصولگرای مجلس بود. او به جز عضویت در هئیت رئیسه کمیسیون اصل نود (نائب رئیس اول)، رئیس فراکسیون ایرانیان مقیم خارج از کشور، دبیر فراکسیون قرآن و عترت و فراکسیون حمایت از معلولان، رئیس سه گروه دوستی پارلمانی ایران و عراق، ایران و عربستان، ایران وکرواسی را بر عهده داشت.وی همزمان مشاور فرهنگی و رئیس بازرسی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی تهران بوده است.
او پس از اتمام دوره نمایندگی مجلس به عنوان مشاور وزیر بهداشت و قائم مقام معاون حقوقى و امور مجلس رئیس جمهور، فعالیت می‌کند.


به جز عباس علي آبادي معاون فعلی وزير نيرو در امور برق و انرژي اسامی دیگری نیز برای تصدی وزارت نیرو مطرح شده که احتمالا روز شنبه اعلام خواهد شد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.